tisdag 29 november 2011

Janis

Taru skickade mig bilder på vår pärla Janis
Jayneze Star Alliance
vi är så glada över att få ha denna lilla tjej som vår

så lik sin mamma Spot :)
perfekt, eftersom det var Spot vi blev förälskade i när vi hälsade på hos Jayne i UK.
Att få en valp efter Spot var mer än vi kunde drömma om då.
Så här ser hon ut mamma CH Jayneze Hasta la Vista
bild snodd från nätet

den här bilden lånade jag från Gelena
Janis pappa är också en av mina favoriter sen jag träffade honom på mitt första Cruftsbesök,
han har många fina avkommor på sitt samvete :)
Ch Lackyle Diabhal Og

1 kommentar:

  1. vår älskade lilla Janis dog
    på nyårsafton 2011
    hon gick igenom isen och kunde inte räddas.
    livet är ibland så hårt och grymt

    Vila i Frid lilla vän
    Ylle Buller & Tonie möter dig i hundarnas himmel

    SvaraRadera